ImmaLadies
dream ^^
Monday, December 6, 2010 | 6:16 PM | 0 ♥ Sweet Talking
cakap sendiri : biar betul ? ha ? pahal ni ? ape dah jady doee ? asal tibetibe ni ? haisshh , ini aneh ! **
haihh , kenapaa aku mimpi yang sebegitu rupa ha ? kenapa aku mimpi orang yang taa ada kaitan ng aku ? mcm aneh jea , asal pelik sangat ni ? taa penapena jadi macam ni . serious doee ! japp japp , aku nakk fikir jap lah !**

japp ,naa bagytau bloggkers .
haa ,orang yang adila fatin mimpi ni kan , mebe kepada ex adila fatin sendiri . taa kea pelik tu ?kan kan ?hadoii , mimpi lain macam pula tu ,lagi lah aneh ! HAHA , tapi best , bercintaa jap dalam mimpi tadi ^^
jangan jadi kenyataan suda lah yea ? TAK NAKK AKU ! cehh , lagilagi mebe ex sendiri !huhh , takk nakk takk nakk ! mintak mintak lah kan ? 
AMINN !



♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA