ImmaLadies
bout late farisha ashikin
Sunday, January 23, 2011 | 1:14 PM | 0 ♥ Sweet Talking

YA ALLAH, sumpah terkejut gile bila baby bagitau *huny, adik angkat baby yang shanafie tu dah meninggal . 
even aku takde bukan sapesape dgn dea pun, aku tumpang sedih, sedih gile kud kehilangan mebe kan baby kan ? aku pena wall-to-wall dgn dea, (arwah) whoaa, sumpah dea nakal. time wall dgn dea, aku gelak gelak jea :) setiap kali pegi mcd dgn baby mesti nampak dea dgn kawankawan dea lepak- lepas neh dah tak nampak dah muka dea kad Mcd tu :( .okay, tadi around pukul 8 pagi, aku tergerak hati nak tgk page FB dea . tgk tgk kan, kad wall dea ramai yang cakap pasal meninggal-2 neh . aku pun pelik lah, dorang neh gurau kea apea kea kan ? mustahil lah . then baby text, cakap mmg betol dea dah meninggal. Astagfirullahalazim, YA ALLAH . dea muda lagi kud . nape dea pergi cepat sangat ?  kesian kad family dea + mebemebe dea :( korang mesti rendu buda yang selalu buad orang gelak kan ? tapi nak buad macam mane, kene lah terima takdir dari Allah . Myb Allah lebeh sayang kan dea . kite hanya mampu sedekah kan doa sebanyak yang mungkin agar roh dea dicucuri rahmat-AMIN !

Al-Fatihah, Farisha Ashikin <33


♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA