ImmaLadies
Mentor (1119)
Sunday, January 16, 2011 | 12:09 PM | 0 ♥ Sweet Talking

Haa ! saya sebenarnya segan nak post pasal ujibakat yang saya pegi tadi  . tapi dah memandangkan tengah busann , saya pun mengedik lah post pasal story ujibakat kadd SRI PENTAS tadi , HAHA (menggelabah)
diamm please ? -.- aduhh , jangan nak gelak kea ape kea eh ? please ? saya mohon neh , kalau nak gelak lebeh baik tak payah baca okay ? terima kasih :)

okay , skrg saya dah bole mula bercerita kan ? ^.^

1 , saya bagun awal dalam pukul 7 dah bagun . niat dihati nak pegi mandi lepas bagun tu , tapi lain yang saya buad , HAHA (sy online kejap) :D
2, saya dah siap sume neh ^^ otw dari cheras kea Sri Pentas lah pulaa . lalala , turun jea dari kereta terus tercengang <> haduhh , kene baris kadd luar kea ? HAHA , tgu punye tgu -.- YEAH ! dah boleh masuk ! wink wink "" haa , baris lagi ! haduhh , amik form nak isi sume then dapat number giliran 1119 :))
HAHA , kelakaa doee time baris tu , macam macam karenah .
yang penting dapat cuci mata **
lalala , pahal ? sukehati lahh nak cuci mata kea ape kea ? sibukk ! :P
3, tgu kad hall Sri Pentas tu sorang sorang , grr -.- haa , YEAH ! tibetibe ade pmpn dok sebelah , cantik pulaa tu , aww ^^  saya dengan muka sememe lalu menegur  , heyy !! blabla then ! yahoo ! jmp pun mebe sorang :))

4, tgu lagi , borak borak -.- melalak jap , lalala :D HAHA , then nak practise pulaa depan mebe baru neh name dea ( sys shasha ) baru nyanyi sikit dea dah puji , canee ? HAHA ( perasan )
ehh , tapi saya cakap betol lah , :P
dea cakap macam neh : haa , sore adila sedap lah . comfirm lepas dari ajai neh . 
A : cehh , ape yang sedap entah , baru nyanyi sys dah puji . HAHA
Sys : YA ALLAH , serious lah adila . sys tak main main . kalau adila lepas ajai mcm mane ? haa , kite tgk . kalau adila lpas ajai , sys belanja tgk wayang . okey ? deal ?
A : HAHA , tak kesah lah . mmg tak dapat . haa , kalau adila tak lepas ajai macam mane ?
Sys : alaa , comfirm dapat lah ! ( aduhh , kene kepitt ) haa , kalau adila tak dapat . adila belanja sys makan .
A : HAHA , bole jea . dtg lah kedai makan papa kad sg.buloh . then makan lah free :))
perbualan kami sudah habis , dan skrg menuju kea hall balik -.-
5, tgu lagii ! aduhh , fed up lah tgu lame lame neh doee ! aduhh :(
haa , ade krew TV3 panggil . number 1049 sampai number 1120 sila beratur :)
dan jmp dgn abg ajai , kalau anda dapat form itu bermakna anda berjaya kea stage seterusnye dan kalau anda tidak dapat apa-apa itu bermakna anda berpeluang balik awal kea rumah yea -.-
  6, skrg dah menggigil doee  ! aduhh ( grrr :/ ) haa , dah jmp pun abg ajai neh ^^ saya nyanyi lagi gemilang masa nak lepas dari ajai , then krew kate : gemilang ? wow ! saya balas : wekk :P
HAHA . YEAH ! saya dapat form saya balik , itu bermakna saya berjaya masuk kea stage yang ke-2 untuk jmp Erra Fazira .
7, HAH ! pendek kan cerita yea ? saya dah jmp Erra Fazira . dah nyanyi dah sume , amek kau ! dea suro saya 5 lagu . mulemule lagu Jac tu , then dea cakap cube nyanyi lagu lain , smp lah lima .
HAHA , last word Erra : adik !! YA ALLAH , sedap sore adik . bagus , ade feel , cukup sume lengkap . tapi kak Erra nak cari yang lain sikit .
aduhh , kalau dah tak nak tu tak payah lah puji sangat kan ?
meyampah aku -.- buang masa . cehh
tapi tapee lah , saya bersyukur dapat stage yang ke-2 .daripada yang ramai ramai tu hanya 40org jea yang akan layak masuk stage ke-2 . alaa , nak buad mcm mane ? dah tade rezeki :))
btw , thanks a lot for my family , sbb support adik ^.^ iloveyou <33


♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA