ImmaLadies
ade masalah kea kalau aku tak keje ?
Thursday, February 17, 2011 | 4:10 AM | 0 ♥ Sweet Talking


waalaikumusalam, ehh. assalamualaikum :)
baiklah semua, saya nak bagitau sesuatu ni . lepas ni jangan tanya lagi yea ? MALAS nak jawab, terima kasih ",
saya yang bernama Adila Fatin, seorang anak yang sangat degil dan tidak mendengar kata ingin memberitahu kepada anda semua bahawa saya tidak bekerja di mana-2 tempat dan tidak mahu bekerja ! tolong lah, saya malas sangat-2 . tapi kaka saya A.K.A kembar saya tu kan, tiap tiap hari paksa suro kerja-kerja-kerja ! bosann lahh, haiyaa ! tapi ada gunanye juga dea suro keje ape sume haram tu kan ? untuk kebaikkan saya jugaa, takde lah nak menyusakan mama . yea lah, duit belanja harian saya 100% di tanggung oleh Puan Fatimah A.K.A Mama saya sendiri . kesian lah kan kad mama, sampai bile saya nak hidup bergantung pada mama jea kan ? kau tak reti hidup berdikari kea wahai Adila, haiyooo -.- Masalah jugaa kan ? saya tak bole nak salah kan orang lain, ni atas perilaku diri sendiri yang amat malas lagi degil dan tidak mahu mendengar kata orang langsung ! haa, macam mane ? Adila Ohh Adila, sampai bile ? kawan-2 kau sume keje kau tauu tak ? semua pegang duit sendiri, tak menyusakan Mak Bapak lagsung lah . hmm, I'll Try My Best Ya ? 

sekian, terima kasih ! :)

♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA