ImmaLadies
Yeahaa, aku mmg suke kene buli :)
Friday, February 18, 2011 | 6:54 AM | 0 ♥ Sweet Talking

Yeah ! aku memang suka kena buli  :D
 seperti tajuk diatas, harini aku penat sangat-2 -.- sebab ! kene buli dgn costumer, arghhh !
wahai makcik lagi cantik lagi bergaya, saya tau makcik as a costumer saya . so saya kene ikut dan buad hal ape yang makcik suro yea ? haa, tu mmg betol :) tapi agak-2 lah makcik, kalau beli takpe lah makci oii, ni satu haram pun makcik tak beli ! bengangnye ! grr, try bukan main lagi , nak saiz itulah, saiz inilah  !
macam-2 ah ! pastu nak jubah lah, nak baju muslimah saiz XXS lah , ape lah ! astagfirullahalazim,fuhhh ! sabar jealah :) muat kea makcik nak pakai saiz XXS tu ? dari sudut pandangan Adila Fatin kan makcik, makcik kene pakai saiz XXXXL lah, MAAF :)
ini bukan menghina tapi ini satu pujian dari saya yea makcik :D
saya tak mara kalau makcik taknak beli sekalipun, yg saya bengangnye maikcin punggah jubah-2 tu, saya yang kene kemas semua tu nati, bukan makcik ! penatt taokk ? haiyaaa -.- sabar jea lah Adila Fatin :)
costumer is always right kan ?
teheee, by the way nasib baik ade Hafizan  yang bagi semangat kad saya untuk menghadapi costumer yang kaki buli macam makcik tu :) eheeee, abang manis Hafizan tak habis-2 buad Adila Fatin tersenyum :)
thanks kanda, ILOVEYOUU LIKE CRAZYY <33 

♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA