ImmaLadies
cikgu-cikgu prihatiin :]
Thursday, May 5, 2011 | 10:47 PM | 0 ♥ Sweet Talking
Assalamualaikum :) heyy korang, first sekali aku nak cerita pasal keadaan aku sekarang. kepada yang ingin tahu sahaja okay ? yang tak nak tahu tu korang punya pasal lah okay sayang ? :) haa, keadaan aku sehat alhamdulilah. dan sekarang aku jadi CEO di kiosk dekat parkson. hihi, knp CEO ? entah :P 

haa, sejak berada di kiosk parkson ni aku selalu sangat nampak cikgu-cikgu kesayangan aku lalu ( dalam hati aku : Ya Allah, Rindunye nak dengar cigku membebel, rindu nak mengusik cikgu, rindu nak tipu cikgu cakap nak pegi toilet padahal nak pegi padang usha cowok sch lain lawan bola ) huhhh, sumpah aku rindu zaman-2 sch :( 
kenapa masa belalu begitu cepat sekali wehh ? haihh :( to my beloved teacher Puan Jamilah : I Miss You Damn Much ! Aku nak ucap jutaan terima kasih kepada cikgu-cikgu Seri Garing Rawang sebab dah banyak memberi ilmu dgn seikhlas hati :) sebak sangat bile dah sedar bahawa zaman sekolah adalah zaman yang paling terindah . hmmm -.-"





♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA