ImmaLadies
Penyanyi ade masa depan kea ?
Sunday, June 12, 2011 | 7:34 PM | 0 ♥ Sweet Talking
Assalamualaikum, hey geng :)


Hey Boys And Girls. Semalam Final AF kan ? Selalunye racangan TV yang berkaitan dgn nyanyi-2 ni aku suka tgk and bagi aku penting sangat untuk tgk semua tu, tapi sekarang ? Fizo lagi penting :) hihi, gedik lah kau Adila.
-.-"


Haa, balik pada tajuk. Korang rase penyanyi ni ade masa depan kea ? Sebab aku suka tgk artis-2 tu buad persembahan tanpa ada rase takut dan gelisah. Im pround of them :)
Bagi aku dorang tu berani menunjukkan bakat dorang and berani bersuara atas pentas. Tak semua orang boleh buad macam mane dorang buad tau. Tapi jep, dorang ni ade masa depan kea ? Maybe dorang ade carier sendiri juga lah kan ? hmm, itu pun jadi masalah lah kau ni Adila, hihi :D
♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA