ImmaLadies
Pengalaman baru hidupku
Monday, September 12, 2011 | 2:05 AM | 0 ♥ Sweet Talking
Assalamualaikum, hey geng.


Hey Boys And Girls. Hey Abang Polis ku sayang ? haha, gedik eh ? Okayyyy Diam -.-" Perasaan Adila dah lain, baru Adila sedar, masuk kea Alam College/Universiti ni lain sebenarnyaa. Banyak bende yang Adila hadapi dalam bulan bulan Adila kat sini, Adila belajar macam macam, Adila kenal dengan macam macam orang kat sini. Termasuk lahh pasal kene tangkap khalwat or ape ape jea lahh yang berkaitan. Pengalaman yang mengajar Adila erti kehidupan. Kesedaran dalam diri tu akan hilang, dan kealpaan diri selalu terjadi. Berjaga jaga lah bilaa berkawan, tak semua orang baik dan tak semua orang jahat. Adila nak jelaskan kat sini bahawa, dunia di dunia banyak dugaannya :')
♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA