ImmaLadies
Purple for this year, same with him :)
Friday, September 2, 2011 | 1:29 PM | 0 ♥ Sweet Talking

Assalamualaikum, hey geng.


Hey Handsome nad Hey Pretty :)

Salam Lebaran, Salam Melaka Maju And Salam Satu Malaysia.
#kenapa mesti melaka doo ? haha :D
Okay Just ignore. Saya Adila Fatin Binti Abdul Aziz Ingin mengucapkan 
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin.
Harap diampun kesilapan yang Adila pernah lakukan antara sengaja atau tidak sengaja.
Kepada yang membenci atau dibenci itu, mohon keampunan dari saya kerana saya hanya manusia biasa.
Atau yang tidak berpuas hati atau tidak menyenangi kedatangan Adila dalam kehidupan korang, 
Adila mintaa ampun mintaa maaf sangat sangat dan Adila harap lepas ni kita jauhilah hasrat dengki atau benci membenci antara satu sama lain, kita kan bersaudara :)
#errr, diri sendiri pun same cakap orang (HAHAHA)
kalau terserempak tu tegur tegur lah okay ? Adila tak sombong, Adila ni peramah orangnyaa. 
Kan Biee Boo kan ? hihi.
Haa, nah tengok puas puas picture raya Adila ni dengan 
baju kurung cotton bersulam yang berwarna ungu ( Purple )
Yeahh, same purple dgn MIBMY, ASBA, NSBCT, dgn sape lagi eh ?
haaa, semua sibokk tiruu Adila ! 
kan kan ? Okay, next year nak Gold pulaa, jangan tiru tau ? :)
rambut tu tak payah usha lamelame laaah kot ? hodoh lah rambut baru kan ? -.-

*Penang Bridge. kg seronok, bayan lepas pulau pinang.




♥ The Webmaster ♥

 Bonjour Fellas ♥
I AdilaFatin the owner of this blog.sweet 17.taken and UNAVAILABLE.

♥ Tagboard ♥


(!)

♥ Credits To ♥

Skin By : //Scha Ra'ra
Header By:Tok Apit
Edit by : SCHA